28.3.10

IES SERRA D'IRTA.- ALCALÀ DE XIVERT.- UN DIA INOBLIDABLE

POEMA DE RAÜL GÁLVEZ

Raül Gálvez poeta visual i professor de l'IES Serra d'Irta d'Alcalà de Xivert, coordina amb l'alumnat i professors de l'institut, un projecte mediambiental i des de classificar les deixalles, fins visionar pelis que ens parlen del que mengem, forma part d'aquest projecte. Però no sols es queda ahí la cosa, també la poesia forma d'aquest projecte multidisciplinar, i és per això que Raül intenta apropar als seus alumnes, poetes que estiguen preocupats pel món que ens envolta, fins ara han passat per l'IES el poeta de Moguer, Antonio Orihuela i el madrileny Jorge Riechmann. Enguany i per parlar amb poesia de l'explotació, aprofitaren que el meu llibre TALLER, parla sobre l'experiència de vint anys treballant en un taller del metall i em van convidar a parlar amb els estudiants. Els vaig fer un recital de poesia i pense que vam quedar tots ben contents, ells i jo. Però el que no vull deixar de manifestar en aquesta entrada, és la meua satisfacció per comprovar, que dins l'educació pública, hi ha , projectes com aquest, i persones com Raül Gálvez i els seus companys i companyes, que treballen de valent amb il.lusió, per dónar als nostres joves una educació respectuosa amb el medi ambient. Va ser un dia esplèndid, amb un sol tebi i una mar més blava del que estic acostumat a veure, en un lloc que encara manté natura quasi verge. Vaig passar un dia inoblidable, gràcies a cadascuna de les persones que vaig conéixer. Molt d'ànim amb les vostres il.lusions i el vostre treball. A mi ja sabeu on em teniu. !Salut i poesia!

No hay comentarios: